L.Staff "Dworek"

Niech mi się przyśni dworek skryty w białych sadach,
Z drewnianym gankiem w młodych, gęstych winogradach.....

L.Staff "Dworek"

piątek, 18 marca 2011

Ekran nr 2

Z poprzednich postów zachował się tylko jeden - o ekranie kominkowym. No to dzisiaj będzie drugi. Od dawna szukam na targach staroci ekranu. Materiał wstawię sama (i marzy mi się w tym miejscu haft gobelinowy - wzory na taki ekran zbieram od dawna i mam ich już całkiem sporo, więc będzie z czego wybrać) ale ze stelażami jest kłopot. Nie tracę jednak nadziei, że kiedyś taki wpadnie w moje ręce, odnowię go i będzie dumnie stał przed kominkiem. A dzisiaj inspiracja z sieci. Nie pamiętam skąd mam to zdjęcie. Zapisałam je na dysku kilka lat temu i wciąż jestem nim zauroczona.

1 komentarz:

  1. A więc życzę spełnienia marzeń ! Owocnych poszukiwań :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń