L.Staff "Dworek"

Niech mi się przyśni dworek skryty w białych sadach,
Z drewnianym gankiem w młodych, gęstych winogradach.....

L.Staff "Dworek"

poniedziałek, 29 lipca 2013

Lambrekiny

Lambrekiny chodzą za mną od dawna. Wręcz śnią mi się po nocach. Korzystając więc z okazji zlotu uczestniczek Krynoliny, w trakcie którego zwiedzaliśmy Muzeum Narodowe i Dom Józefa Mehoffera zwracałam uwagę na te ozdoby okien.
Może coś podobnego zawiśnie i nad moimi oknami?








Prawda, że piękne?

W Muzeum Narodowym wypatrzyłam też ekran kominkowy. Niestety stał w ciemnym kącie i nie wolno było robić zdjęć z lampą, ale ogólny zarys widać.
Nadal poszukuję stolarza, który mi zrobi stelaż pod ekran. Wzór na ekran już mam i niebawem zacznę go robić, chociaż wolałabym wcześniej mieć stelaż, żeby się nie okazało, że wymiar gobelinu nie pasuje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz