L.Staff "Dworek"

Niech mi się przyśni dworek skryty w białych sadach,
Z drewnianym gankiem w młodych, gęstych winogradach.....

L.Staff "Dworek"

niedziela, 28 grudnia 2014

Gwiazdkowo - mikołajkowo

Gdyby zapytać jakiekolwiek dziecko z czym mu się kojarzy grudzień - odpowiedź będzie jedna - z prezentami :)  I to jest prawda. W grudniu jest wiele okazji do obdarowywania się upominkami. Krynolina nie pozostała obojętna na ten zwyczaj i na naszym grudniowym spotkaniu zorganizowałyśmy małą loteryjkę z drobiazgami "historycznymi". Zapomniałam zrobić zdjęcie upominku, który przygotowałam, ale zrobiłam zdjęcie prezentu, który wylosowałam ja :)

Cudne szpilki do włosów wykonane przez Maqdę:



Taki drobiazg a cieszy :)
Już się nie mogę doczekać okazji kiedy wepnę je we włosy. A okazja niebawem. I zupełnym przypadkiem dostałam materiał na sukienkę idealnie pasujący do tych szpilek. Ale materiał to historia na oddzielny wpis ;)


8 komentarzy:

  1. Bardzo sympatycznie, że Krynolina obdarowywała siebie na wzajem :)
    Szpilki są naprawdę fantastyczne, wykonane bardzo starannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda wszystko robi bardzo starannie - z iście aptekarską dokładnością ;)

      Usuń
  2. Żałuję, że nie mogłam wtedy przyjechać! Szpilki są przepiękne, jak wszystko co wyjdzie spod rąk Magdy zresztą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne :) Z jakiego okresu będzie ta suknia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzień dzisiejszy empirka, ale czy mi się jutro nie odmieni to nie wiem ;)

      Usuń
  4. Szkoda, że nie powiedziałaś mi wcześniej, że planujesz post - podesłałabym Ci zdjęcia pyszności na stole i naszych prezentów. Mam je na telefonie i zapomniałam zgrać od razu po spotkaniu :O

    OdpowiedzUsuń