L.Staff "Dworek"

Niech mi się przyśni dworek skryty w białych sadach,
Z drewnianym gankiem w młodych, gęstych winogradach.....

L.Staff "Dworek"

niedziela, 8 grudnia 2013

Trochę zmian

Z racji tego, że z założenia blog miał być o budowie i urządzaniu domu w stylu XIX w. a potem się nieco namieszało i postanowiłam o własnych wnętrzach nic nie pisać, na blogu zaczął hulać wiatr. A nie po to prowadzi się blog aby był pusty.
Postanowiłam więc zmienić zasady i rozszerzyć go o inne aspekty związane z XIX wiekiem.
Mam nadzieję, że teraz wpisy będą pojawiać się częściej, bo od czasu owej "afery" sporo się w naszym domu zmieniło. Przede wszystkim już mieszkamy.
Zapraszam w swoje progi :)

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że Twój blog jest zamknięty dla osób niepowołanych i że będziesz pokazywać swoje wnętrza. Będę mogła całkowicie życzliwie okropnie Ci zazdrościć ;)
    Czekam na fotki zagospodarowanej szafy, która jest BOSKA! I wielka! Tak Ci jej zazdroszczę, że chyba sobie zrobię taką dla lalek Barbie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie czas i na szafę :)
      A dla lalek też bym taką chciała. Ale na razie lalki w pudłach. Tylko kilka porcelanowych wyjęłam i postawiłam w salonie. Reszta czeka na swoją witrynkę (no to sobie jeszcze długo poczekają)

      Usuń