L.Staff "Dworek"

Niech mi się przyśni dworek skryty w białych sadach,
Z drewnianym gankiem w młodych, gęstych winogradach.....

L.Staff "Dworek"

sobota, 23 sierpnia 2014

Plany na najbliższą przyszłość

Jak tylko zobaczyłam to zdjęcie to od razu mi się lampeczka zapaliła - muszę ją uszyć!!!

Bardzo chciałabym uszyć ją na zlot Krynoliny w Ojcowie, niestety nie wydaje się to realne (za dużo pracy zawodowej mam ostatnio). Ale kiedyś ją uszyję.
Nie wiem tylko jak wygląda z tyłu i pod szyją. Gdyby ktoś gdzieś znalazł inne zdjęcia tej sukienki i dał mi namiar to będę bardzo wdzięczna.

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię tę sukienkę, niestety też widziałam jej tylko to jedno ujęcie - może na internecie nie funkcjonuje w żadnym innym :/ Ale byłoby świetnie, gdybyś zdążyła uszyć ją jednak do Ojcowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam innego - wiem tylko że jest z V&A ( http://www.vam.ac.uk/users/node/5669 ). Szkoda że nie jest w MET, byłyby i zdjęcia... Zwłaszcza że tkanina wydaje się być przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tkanina wygląda pięknie. I jest to jedyna sukienka z tej epoki, która mi się podoba. Baloniaste rękawy nie rzucają się tak w oczy.

      Usuń